Friday, August 29, 2014

SATIN SKINZ PREMIUM LIMITED EDITION





AMARAN !!!

Sila Pastikan Anda Dapatkan Satin Skinz Original !!! Scan / imbas QR code menggunakan handphone (wechat/scanner apps) dan tunggu paparan "Tahniah! Produk Ini adalah Original dan Berkualiti !!!"

AWAS !!! Jangan terpedaya dengan teknik pengklonan yang sungguh licik ini. Kami ingin tekankan di sini, Jangan beli produk yang tidak mempunyai QR CODE / HOLOGRAM di khuatiri produk tersebut adalah tiruan dan berbahaya! Kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya anda mendapat kesan sampingan akibat penggunaan produk tiruan !

Kami percaya ada pihak yang cuba meniru / klon produk kami lantaran permintaan yang sangat tinggi di dalam pasaran.. Kami berharap semua pengguna dapat membuat pilihan yang tepat ! 




SATIN SKINZ PREMIUM 

FORMULA KHAS yang di hasilkan adalah untuk orang Asia yang mudah gelap dan berkulit terlalu kering atau berminyak kerana cuaca panas sepanjang hari.

Kini anda tidak perlu risau !!! Supplement Pure L-glutathione mampu menjadi penawar !!! 500% BERKESAN SEAWAL 3 HARI
OLEH PENGGUNA SETIA SATIN SKINZ AWESOME!!!
120 BIJI UNTUK TAHAN 2 BULAN!!!

Apabila anda mencari supplement yang dapat memutihkan kulit anda secara keseluruhan, gunakanlah brand yang telah dipercayai. Satin Skinz Supplement yang bekerja dari dalam dan luar ini memberikan hasil kulit yang merata, bersih dan cerah hanya dalam waktu SATU HINGGA DUA minggu.

SATIN SKINZ diperbuat dan diperhebat dari Grade Reduced Glutathione, Pure L-Glutathione, Basic Glutathione NAC. APAKAH GLUTATHIONE? Glutathione adalah protein yang terdiri dari tiga zat amino: cysteine, asam glutamic, dan glycine. Zat-zat tersebut digunakan untuk mencegah oxidative stress dalam sel tubuh, dan membantu memerangkap radikal bebas yang dapat merosakkan DNA dan RNA. Glutathione juga dikenali sebagai “master antioxidant” yang memberikan banyak kelebihan

Reduced glutathione tidak bererti ‘dikurangi’ ataupun ‘lebih sedikit’. Faktanya, ini adalah istilah yang digunakan oleh pakar terkemuka untuk kadar glutathione yang stabil dengan formula yang terbaik.

Satin Skinz digabungkan dengan Basic Glutathione NAC plus vitamin C Rosehips. Gabungan unik ini akan meningkatkan lagi kecekapan badan untuk menyerap dan menghasilkan glutathione yang bermutu. NAC atau N-Acethyl L-Cysteine terbukti mampu mempercepatkan proses tindak balas glutathione kedalam tubuh dan NAC juga berfungsi untuk memaksimumkan pemutihan dan meremajakan kulit

Selain memberikan kulit yang halus, putih yang sekata, Satin Skinz juga dapat memperkuat daya tahan tubuh, mengeluarkan racun dari liver, meningkatkan kesihatan seksual, dan melindungi tubuh dari kerosakan radikal bebas. Marilah dapatkan kulit yang putih cerah menyeluruh sekarang juga hanya dengan Satin Skinz!

Kelebihan Satin Skinz Premium:

❀ Perubahan tona kulit sehingga 5x lebih putih
❀ kulit lebih gebu, lembap dan tegang
❀ Menaikkan rona merah jambu pada wajah
❀ Wajah lebih segar dan berseri
❀ Menyekat pembentukan jerawat
❀ Menghilangkan parut 5x lebih cepat
❀ Memutihkan kawasan intim dan pelipat
❀ Meransangkan peningkatan kolagen
❀ Memperbaiki tekstur kulit tua & mati
❀ Mengurangkan pigmentasi & garis selulit
❀ Mengurangkan kedutan halus
❀ Meningkatkan metabolisme tubuh badan
❀ Sebagai agen penaik seri wajah


TESTIMONI











No comments:

Post a Comment